vůz na opravu vrchního vedení 704 002-5 DB Liliput L133240

6 782 

  • Plzeň - 1 ks
  • České Budějovice - 0 ks
  • Česká Skalice - 0 ks
  • Česká předloha
  • H0 (1:87)Měřítko
  • 4Počet náprav
  • 2Hnaných náprav
  • 1Bandážovaných náprav
  • Zvuk
  • 3 čelní světla + 2 koncová světla závislé na směru jízdyOsvětlení
  • DBVlastnická dráha
Katalogové číslo: L133240
Kategorie: ,

Další informace

Výrobce

Česká předloha

Měřítko

Počet náprav

Hnaných náprav

Bandážovaných náprav

Napájecí systém

Zvuk

Bez zvuku

Osvětlení

Vlastnická dráha

Předobjednávka

Předběžný termín

Digitální rozhraní

6

Skladem

Délka přes nárazníky

Stavebnice

Popis

Pět věžových vozů řady 704 dodaných v letech 1977 až 1978 bylo vyvinuto jako nástupci řady 701 / 702 na základě motorového vozu řady 627.0 / 628.0. Dvoumotorová vozidla dosahovala rychlosti 140 km/h. To znamenalo, že byly rychle na místě a díky skvělému technickému vybavení se daly použít kdekoli. Často byli na cestách s trolejovými stavebními vozidly nebo vozidly doplňkového vybavení. Během své více než 30-leté služby několikrát změnily depa, ve kterých byly umístěni, aby odtud mohly být rychle nasazeni prakticky kdekoliv v Německu. Protože zaměstnanci byli zpočátku často postiženi výfukovými plyny motoru, dostaly vozy řady 704 v roce 1986 nové motory s nižšími emisemi. Podél levé a pravé části střechy byly navíc položeny výfukové trubky, kterými mohly být výfukové plyny na dálku směrovány požadovaným směrem v závislosti na větru a klimatických podmínkách. Protože na vozy řady 627.0 a 628.0 již nebyly k dispozici náhradní díly, byly věžové železniční vozy od 2012 postupně rušeny a nabídnuty k odprodeji. Kupce však nenašly a všechny byly sešrotovány a nedochoval se žádný muzeální kus. Předloha pro tento model je druhým kusem vozu na opravu vrchního vedení řady 704, který byl dodán do depa Karlsruhe 6. února 1978. Zůstal tam až do června 1991, než byl – stále patřící depu Karlsruhe – zapůjčen do místa nasazení v Mannheimu až do prosince 2002 a poté celkem čtyřikrát změnil nasazovací sklad, než byl vyřazen z provozu. Provozní stav z roku 1987. Model vyroben částečně z kovu. Odběr proudu ze všech kol. Zapínatelné vnitřní osvětlení. Jednostranně zapínatelné čelní a koncové osvětlení LED. Vestavěný reproduktor. Pracovní plošina otočná, bez pohonu. Zábradlí plošiny sklopné. Motor se setrvačníkem. Kinematika krátkého spřáhla s šachtou dle NEM 362. Vnitřní vybavení. Minimální poloměr oblouku 360 mm. Spřáhla Liliput. Není vhodné pro děti do 14 let.