Další informace
Výrobce | |
---|---|
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Zvuk | Bez zvuku |
Epocha | |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Předběžný termín | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky | |
Stavebnice |
968 Kč
Výrobce | |
---|---|
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Zvuk | Bez zvuku |
Epocha | |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Předběžný termín | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky | |
Stavebnice |
V letech 1955 až 1956 nechala Spolková vláda postavit pro USATC celkem 338 podvozkových plošinových vozů jako repliky SSy 45ale s některými úpravami. Na konstrukci vagónů se podílely společnosti Talbot, SEAG a DWM. Vozy dostaly masivní přejezdové konzoly, upínací konzoly, háky na tanky a masivní lanové smyčky na čela. Byly dodávány s podvozky Minden-Dorstfeld a obecně bez klanic a zábradlí. V letech 1977/78 USATC vrátilo všechny vozy Spolkové republice, takže Bundeswehr obdržel 200 a DB zbývající vozy. U DB byly označeny jako Rlmmps 650 a byly zde používány až do roku 1997. Některé z nich se v německých ozbrojených silách používají dodnes. Model: Podvozkový plošinový vůz pro těžkou dopravu typu SSys 55 USATC (USA Transportation Corps). Provozní stav z roku 1958. Provozní číslo 554 689. Rám vozů SSy 55 / Rlmmp 650, provedení bez klanic.. Podvozky Minden-Dorstfeld DB 931. Přiloženy přejezdové desky. Kinematika krátkého spřáhlo s šachtou dle NEM 355. Minimální poloměr oblouku 192 mm. Není určeno pro děti do 14 let.