Další informace
Rozměry | 103 mm |
---|---|
Výrobce | |
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Zvuk | Bez zvuku |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky | |
Stavebnice |
1 089 Kč
Rozměry | 103 mm |
---|---|
Výrobce | |
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Zvuk | Bez zvuku |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky | |
Stavebnice |
Vývoj chladírenských vozů TThs, které měly být uvedeny do provozu od roku 1942, přerušila válka a tak začaly sloužit až po roce 1949. Celkem bylo vyrobeno 12 těchto vozů. Některé sloužily až do roku 1977. Aby mohla tehdy mladá DB provozovat tyto vozy do a ze Západního Berlína a nebyly vozy od DR vraceny zpět, nesly označení DR Brit.-US-Zone. Tyto nápisy na nich byly až do roku 1956. Stav z roku 1950.
Šachta spřáhla dle NEM362 s kinematikou. Minimální poloměr oblouku 192 mm. Provozní číslo 4008. Určeno pro modeláře a sběratele starší 14 let.