Další informace
Výrobce | |
---|---|
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Napájecí systém | |
Zvuk | Bez zvuku |
Epocha | |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky | |
Stavebnice | |
Balení |
Original price was: 5 987 Kč.4 909 KčCurrent price is: 4 909 Kč.
Výrobce | |
---|---|
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Napájecí systém | |
Zvuk | Bez zvuku |
Epocha | |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky | |
Stavebnice | |
Balení |
Lokomotiva řady 371 je dvousystémová elektrická lokomotiva, vzniklá modernizací lokomotiv řady 372. Rekonstrukci provedla plzeňská firma Škoda, jež zároveň byla i původním výrobcem. Pro České dráhy bylo mezi lety 1996–2000 rekonstruováno 6 strojů, sedmou lokomotivu 371.201 (původní 180.001 DB) obdržely jako kompenzaci za poškození české lokomotivy v Drážďanech. Hlavním cílem modernizace bylo zvýšení maximální rychlosti lokomotivy z původních 120 na 160 km/h tak aby mohly být nasazovány i na hlavních tratích v Německu, nebyl však zvýšen výkon. Po oddělení nákladní divize ČD Cargo v roce 2007 zůstaly všechny lokomotivy této řady ve stavu mateřských Českých drah. Stejně jako výchozí řada 372, i tyto lokomotivy jsou podle zastaralého technického řešení v době výroby a malé provozní spolehlivosti známé pod přezdívkou bastard.