Další informace
Rozměry | 196 mm |
---|---|
Výrobce | |
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Zvuk | Bez zvuku |
Epocha | |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky | |
Stavebnice | |
Balení |
1 690 Kč
Rozměry | 196 mm |
---|---|
Výrobce | |
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Zvuk | Bez zvuku |
Epocha | |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky | |
Stavebnice | |
Balení |
V letech 1958-1960 vyla ve vagónce Smíchov vyrobena velká série vozů řady Ba. Byly vybaveny parním i elektrickým topením podle úmluvy RIC a mohly být proto nasazeny i v mezinárodním provozu. Mohyl být vybaveny i rychlíkovou brzdou pro rychlosti do 120 km/h. První série byla stavěna jako oddílové vozy s 10 oddíly po 8 sedadlech a na chodbě bylo 8 sklopných sedátek. Od roku 1960 byly dodávány pod označením Bai jako velkoprostorové se střední uličkou. Ve stejné době byly vyrobeny i lehátkové vozy Bac a bufetové vozy BRa se stejnou skříní. Vozy byly přeznačeny v roce 1983 na Bp, takto se vozy udržely až do 90. let, kdy byly staženy z provozu a nahrazeny modernějšími vozy.
Model připraven pro vestavbu vnitřního osvětlení. Bufetový vůz v původním provedení z roku 1959, s označením dráhy a státním znakem. Limitovaná edice. Není vhodné pro děti do 14 let.