Další informace
Rozměry | 193 mm |
---|---|
Výrobce | |
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Napájecí systém | |
Epocha | |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky |
? Registrujte se a získejte až 10 % slevu ve věrnostním programu. Odměny za věrnost 6 648 Kč
Rozměry | 193 mm |
---|---|
Výrobce | |
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Napájecí systém | |
Epocha | |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky |
V 80. letech se ČSD a DR rozhodly pro pořízení dvousystémových lokomotiv, aby zjednodušily neustále rostoucí dopravní a provozní procesy v přeshraniční dopravě na trase Berlín – Drážďany – Praha. Rozšíření spojení Děčín-Praha na maximální rychlost 160 km/h si vyžádalo modernizaci některých lokomotiv. Od roku 1994 bylo šest českých lokomotiv řady 372 upraveno pro vyšší rychlost a od té doby jezdí pod třídním označením 371 a získaly přezdívku Turbobastard. Přestavěné stroje přiřadily ČD do pražského depa. Model v jemně detailním provedení s mnoha samostatně připojenými díly představuje předlohu v barevném designu Najbrt. Pantografy s inovativním uchycením. Propracovaný design střešních partií a lopatek ventilátoru. Filigránové provedení podvozků a paprskových kol. Přiloženy plné pluchy a vzduchové nádrže pro prezentaci ve vitríně. Návěst konec vlaku lze přepínat pomocí DIP přepínače. Osvětlení LED závisléna směru jízdy. Minimální poloměr oblouku 358 mm. Kinematika krátkého spřáhla s kulisou dle NEM. Není vhodné pro děti do 14 let.