Další informace
Rozměry | 217 mm |
---|---|
Výrobce | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Napájecí systém | |
Zvuk | Se zvukem |
Epocha | |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky |
? Registrujte se a získejte až 10 % slevu ve věrnostním programu. Odměny za věrnost 8 904 Kč
Rozměry | 217 mm |
---|---|
Výrobce | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Napájecí systém | |
Zvuk | Se zvukem |
Epocha | |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky |
Elektrická lokomotiva 185 077 Deutsche Bahn. Zakázka DB Cargo na 200 těchto lokomotiv byla hlavním hnacím motorem vývoje TRAXX AC1, jak byl typ lokomotivy v roce 2003 zpětně nazýván. Označení TRAXX znamená „nadnárodní železniční aplikace s eXtrémní flexibilitou“. Lokomotivu, přímo odvozenou od řady 145 a nyní s pozměněnou konstrukcí a řadovým označením, bylo možné nyní použít pro obě v Evropě běžně používané střídavé napěťové soustavy 15 kV/16 2/3 Hz a 25 kV/50 Hz. S hmotností 84 t má trvalý výkon 5,6 MW a je schválen pro rychlost 140 km/h. Model: Sběrače proudu s inovativním uchycením. Samostatně montované stěrače čelního skla. Čističe kolejnic připevněné k podvozku. Důkladně potištěný model. Poprvé s rozhraním PluX22. Osvětlení LED závisí na směru jízdy. Provedení s krátkou kabinou. Vypínatelné světlomety/zadní světla DIP spínači, v digitálním režimu separátně ovládaná světla. Kondenzátorový zásobník energie. Minimální poloměr oblouku 358 mm. Kinematika krátkého spřáhla s kulisou dle NEM. Není vhodné pro děti do 14 let.