Další informace
Rozměry | 264 mm |
---|---|
Výrobce | |
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Napájecí systém | |
Epocha | |
Osvětlení | |
Parní generátor | |
Vlastnická dráha | |
Délka přes nárazníky | |
Sleva |
? Registrujte se a získejte až 10 % slevu ve věrnostním programu. Odměny za věrnost Original price was: 18 131 Kč.17 768 KčCurrent price is: 17 768 Kč.
Rozměry | 264 mm |
---|---|
Výrobce | |
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Napájecí systém | |
Epocha | |
Osvětlení | |
Parní generátor | |
Vlastnická dráha | |
Délka přes nárazníky | |
Sleva |
Výhodná cena ropných produktů v 60. letech a dobré zkušenosti s mazutovým topením u SŽD vedly k rozhodnutí o přestavbě lokomotiv řady 555.0 na vytápění mazutem. První přestavba se uskutečnila u lokomotivy 555.0274 ve spolupráci se Slovnaftem v RD Bratislava. Tato lokomotiva byla předána do zkušebního provozu 25. září 1963 a ještě do konce roku se v PLD Most a v ŽOS Nymburk přestavělo dalších 29 lokomotiv. Lokomotivy dostaly novou řadu 555.3, ale zůstala jim zachována původní inventární čísla. Další rekonstrukce byly prováděny na Ukrajině v depu Kovel a v dílnách v Ivano-Frankovsku. Celkem 199 lokomotiv bylo takto rekonstruováno do konce roku 1964. Lokomotivy nebyly v provozu dlouho, poslední byla vyřazena v roce 1972 ve Zdicích. (Wikipedie)
Model Mazutky vychází z modelu lokomotivy řady 52 v neutrálním provedení od firmy Liliput. Malosériově upravované modely jsou realizovány na zakázku, lze dodat konkrétní provozní číslo dle přání zákazníka.
Model vyroben převážně z kovu. Motor se setrvačníkem umístěn v tendru. Příprava pro vestavbu kouřového generátoru. Příprava pro vestavbu digitálního dekodéru, reproduktor lze umístit v tendru. Pohon na dvě krajní nápravy tendru, opatřené bandážemi. Depo Zdice. Minimální poloměr oblouku 420 mm.