Další informace
Rozměry | 232 mm |
---|---|
Výrobce | |
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Napájecí systém | |
Epocha | |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Délka přes nárazníky |
? Registrujte se a získejte až 10 % slevu ve věrnostním programu. Odměny za věrnost 5 579 Kč
Rozměry | 232 mm |
---|---|
Výrobce | |
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Napájecí systém | |
Epocha | |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Délka přes nárazníky |
Kompletně nová konstrukce! Jako nástupce zastaralých motorových vozů řady M131.1 byl první prototyp nového motorového vozu M151.0 představen v roce 1973 firmou Vagonka Tatra. V říjnu 1973 bylo toto vozidlo představeno návštěvníkům na Světové výstavě železniční techniky v Basileji. Počínaje rokem 1975 bylo dodáno celkem 678 vozů v sedmi sériích. Kromě motorových vozů byly dodány odpovídající přípojné vozy typu Blm, které byly vzhledově shodné s motorovými vozy. V období 1979 až 1986 bylo také dodáno 205 vozidel maďarským státním drahám MÁV pod označením Bzmot. Vozy dodnes jezdí i v přeshraniční místní dopravě mezi Německem a Českou republikou. Vozy mají od roku 1988 označení řada 810. Model s jemně detailním provedení vybaven pětipólovým motorem se setrvačníkem. Jemně detailní model s mnoha samostatně připojenými díly. Vozidla s vnitřním vybavením. Vnitřní osvětlení. Kinematika krátkého spřáhla se šachtou dle NEM. Minimální poloměr 286 mm. Osvětlení LED. Změna osvětlení dle směru jízdy. Provozní číslo M 152 0059. Nevhodné pro děti do 14 let. Model z původní produkce firmy Kuehn.