elektrická lokomotiva 110 461-1 DB DCC se zvukem

? Registrujte se a získejte až 10 % slevu ve věrnostním programu. Odměny za věrnost 10 189 

  • Plzeň - 0 ks
  • České Budějovice - 0 ks
  • Česká Skalice - 0 ks
  • H0 (1:87)Měřítko
  • 4Počet náprav
  • 4Hnaných náprav
  • 1Bandážovaných náprav
  • Se zvukemZvuk
  • IV (1970 - 1990)Epocha
  • 3 čelní světla + 2 koncová světla závislé na směru jízdyOsvětlení
  • DBVlastnická dráha
Katalogové číslo: TRI22774
Kategorie: ,

Další informace

Rozměry 189 mm
Výrobce

Měřítko

Počet náprav

Hnaných náprav

Bandážovaných náprav

Napájecí systém

Zvuk

Se zvukem

Epocha

Osvětlení

Vlastnická dráha

Předobjednávka

Délka přes nárazníky

Popis

Předloha: Elektrická lokomotiva Německé spolkové dráhy (DB) řady 110. Skříň lokomotivy s aerodynamickým čelem, tzv. ryhováním, s průběžným vějířovým pásem, celoobvodovým dešťovým žlabem a předními madly. Základní barevné schéma kobaltově modré. Provozní číslo 110 461-1. Provozní stav od roku 1978. Model: S digitálním dekodérem a rozsáhlými zvukovými funkcemi. Řízený vysoce výkonný pohon se setrvačníkem, centrálně instalovaný. Všechny čtyři nápravy jsou poháněny kardanem. Trakční bandáže. Trojité světlomety a dvě červená obrysová světla, která se mění v závislosti na směru jízdy, fungují v klasickém provozu a lze je ovládat digitálně. Světlomety na straně lokomotivy 2 a 1 lze samostatně digitálně vypnout. Funkce dvojitého světla A. Osvětlení kabiny lze ovládat digitálně. Osvětlení bezúdržbovými teplými bílými a červenými světelnými diodami (LED). Detailní střešní konstrukce s nově navrženými pantografy DBS 54. Sběrače lze digitálně zvedat a spouštět. Mnoho samostatně připojených dílů, jako jsou madla, schůdky a zásuvky UIC. Výška nárazníků podle NEM. Kinematicky vedená krátká spřáhla. Brzdová vedení a šroubové spojky jsou součástí dodávky jako samostatně připojitelné díly. Není určeno pro děti do 15 let.