Další informace
Rozměry | 190 mm |
---|---|
Výrobce | |
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Napájecí systém | |
Epocha | |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Délka přes nárazníky |
? Registrujte se a získejte až 10 % slevu ve věrnostním programu. Odměny za věrnost 5 341 Kč
Rozměry | 190 mm |
---|---|
Výrobce | |
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Napájecí systém | |
Epocha | |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Délka přes nárazníky |
Dieselová lokomotiva 750 275 Českých státních drah. Takzvaní Brejlovci byly vyráběni v ČKD v Praze. Řada T 478.3 (od roku 1988 řada 753) byla ČSD dodávána od roku 1970 v počtu 408 lokomotiv dominovala provozu na neelektrifikovaných hlavních tratích. Od roku 1991 bylo 100 těchto lokomotiv přestavěno a vybaveno elektrickým vytápěním vlaků. Dostaly nové sériové označení 750 se stejným výrobním číslem. Model: Poprvé s rozhraním PluX22 v tomto barevném schématu. Jemně detailní model s mnoha samostatně připojenými díly. Používá se pro osobní a nákladní vlaky až do německých a rakouských pohraničních stanic. Motor se setrvačníkem. Osvětlení LED podle vzoru ČD/ČSD, měnící se se změnou směru jízdy. Kinematika krátkého spřáhla dle NEM. Provozní číslo 750 275-0. Minimální poloměr oblouku 358 mm. Není vhodné pro děti do 14 let.