Popis
Kovová skříň a podvozek. Průhled mřížkami ventilátorů v oblasti střechy, ploché MaK -V na čelech. Vícebarevná kabina strojvedoucího s postavou strojvedoucího. Částečný průhled strojovnou stejně jako v originále. Vícedílné masky podvozků. Samostatně připevněná madla a schůdky. Spřáhlo v šachtě s kinematikou. Výkonný pětipólový motor ESU se dvěma vyváženými setrvačníky. Pohon přes kardan/šnekový pohon na tři nápravy, dvě trakční bandáže. Dekodér LokSound 5 pro provoz DCC, Motorola®, M4 a Selectrix. Nezávislá registrace v řídicích centrálách s funkcí RailComPlus® nebo mfx®. Energetická paměť PowerPack pro nepřerušené napájení. Dva vysoce kvalitní reproduktory pro nejlepší požitek ze zvuku. Univerzální elektronika s demontovatelným středním sběračem a přepínačem pro přepínání mezi dvouvodičovým a třívodičovým provozem. Dva generátory kouře, synchronizované se zvukem LokSound, během posunu je aktivní pouze jeden generátor kouře. Senzorem řízené zvuky při pomalém průjezdu obloukem. Digitalizované originální zvuky lokomotivy V200 s dieselovými motory Maybach MD 650. Světlo se mění v závislosti na směru jízdy, světlomety na straně vlaku lze vypnout, posun, osvětlení kabiny strojvedoucího, pultu strojvedoucího a strojovny. Brzdové jiskření při prudkém brzdění. Minimální doporučený poloměr oblouku 360 mm. Provozní stav z roku 1977. Není vhodné pro děti do 14 let.