Popis
Elektrické lokomotivy řady Ae 3/6I byly pořízeny v několika objednávkách od roku 1921 do roku 1929. Lokomotiva 10700 pochází z dílen MFO a SLM. Vzhledem k dlouhé době pořízení byly instalovány i technické novinky. Tím se zvýšil výkon lokomotiv z 1 450 kW na 1 600 kW. Díky dobrým jízdním vlastnostem mohla být zvýšena i maximální rychlost. Od roku 1929 z 90 km/h na 100 km/h a u výkonnějších lokomotiv (od č. 10637) v roce 1937 po úpravách podvozku běhounu na 110 km/h. Model ve verzi SBB Historic ze 3. řady Kompletní, jemně detailní nová konstrukce se složitou replikou pohonu Buchli a pantografu. Vestavěný digitální dekodér se zvukovým modulem. Kondenzátorový zásobník energie per plynulé přejíždění výhybek a jiných problémových míst. Funkční osvětlení LED, měnící se v závislosti na směru jízdy. Osvětlení stanoviště strojvedoucího a strojovny. Minimální poloměr oblouku R2. Provozní číslo 10700. Kinematika krátkého spřáhla se šachtou dle NEM. Určeno per modeláře a sběratele starší 14 let.