motorový vůz VT 88 901 DB

? Registrujte se a získejte až 10 % slevu ve věrnostním programu. Odměny za věrnost 64 196 

  • Plzeň - 0 ks
  • České Budějovice - 0 ks
  • Česká Skalice - 0 ks
  • 1 (1:32)Měřítko
  • 2Počet náprav
  • 2Hnaných náprav
  • Se zvukemZvuk
  • III (1950 - 1970)Epocha
  • 3 čelní světla + 2 koncová světla závislé na směru jízdyOsvětlení
  • DBVlastnická dráha
  • kovMateriál
Katalogové číslo: MAR55133
Kategorie: ,

Další informace

Výrobce

Měřítko

Počet náprav

Hnaných náprav

Napájecí systém

Zvuk

Se zvukem

Epocha

Osvětlení

Vlastnická dráha

Materiál

Předobjednávka

Délka přes nárazníky

Popis

Cvt-34 Wismar Railbus motorový vůz (typ Hannover A) jako VT 88.9 DB. Karmínová barva, Era III (jak vypadala kolem roku 1950), VT 88 902, Norimberk. Provozní číslo VT 135 079, Saarbrücken. Model: Zcela nová konstrukce, podvozek s hlavním rámem a skříní lokomotivy z kovu. Mnoho aplikovaných mosazných dílů nebo připojených kovových dílů, jako jsou řídítka, kovové nápisy, stěrače čelního skla atd. S digitálním dekodérem DCC jsou k dispozici rozsáhlé zvukové funkce, jako je hluk při jízdě závislý na rychlosti, dirigentská píšťalka, historie modelu vozidla a mnoho dalšího. Lze provozovat se střídavým proudem, stejnosměrným proudem, Märklin Digital a MFX. Jeden vysoce výkonný motor pro každou polovinu vozidla s pohonem obou náprav. Vestavěný, parametrizovatelný vyrovnávací kondenzátor. Teplá bílá/červená LED světla, která se mění se směrem jízdy, budou pracovat v konvenčním režimu a lze jej ovládat digitálně. Osvětlení přístrojů přepínatelné. Hlášení více zastávek v závislosti na variantě s prototypovou trasou. Motorizované dveře pro otevírání. Vnitřní osvětlení zapínatelné. Vysoce detailní prototypový interiér, kabina řidiče 1 s vestavěnou postavou strojvedoucího. Minimální pojízdný rádius je 1 020 mm. Hmotnost cca 2,4 kg. Určeno per uživatele starší 15 let.