Další informace
Výrobce | |
---|---|
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Napájecí systém | |
Zvuk | Se zvukem |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Předběžný termín | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky | |
Stavebnice |
7 814 Kč
Výrobce | |
---|---|
Česká předloha | |
Měřítko | |
Počet náprav | |
Hnaných náprav | |
Bandážovaných náprav | |
Napájecí systém | |
Zvuk | Se zvukem |
Osvětlení | |
Vlastnická dráha | |
Předobjednávka | |
Předběžný termín | |
Skladem | |
Délka přes nárazníky | |
Stavebnice |
Předloha: Elektrická lokomotiva řady 193 (Vectron) společnosti Railpool GmbH Mnichov, pronajatá společnosti Deutsche Bahn AG (DB AG), divize DB AG Regio Bavaria. Lokomotiva číslo 193 806-7. Provozní stav kolem roku 2021 pro expres Franconia-Thuringia, který spojuje Norimberk s Bamberkem, Würzburgem, Coburgem, Sonnebergem, Lichtenfelsem, Jenou, Naumburgem a Lipskem. Model: Vestavěný digitální dekodér a generátor zvuku pro provoz s mfx a DCC. Motor se setrvačníkem, 4 nápravy poháněné, trakční bandáže. Trojité světlomety a 2 červená obrysová světla, která se mění v závislosti na směru jízdy, fungují v klasickém provozu a lze je ovládat digitálně. Světlomety na straně lokomotivy 2 a 1 lze samostatně digitálně vypnout. Pokud jsou světlomety na obou stranách lokomotivy vypnuté, budou dvojitá světla A fungovat na obou stranách. Dálková světla lze přepínat samostatně. Osvětlení kabiny lze ovládat digitálně. Osvětlený displej cíle vlaku se změnou směru a 2 různými cíli vlaku, digitálně přepínatelný. Osvětlení bezúdržbovými teplými bílými a červenými světelnými diodami (LED). Připojitelné brzdové hadice jsou součástí dodávky samostatně. Není vhodné pro děti do 14 let.