Obchodní podmínky

1. Objednání zboží

Zboží nabízené v našem internetovém obchodě je možné objednat následujícími způsoby:

a) pomocí objednávkového formuláře v e-shopu

b) telefonicky v obchodě v pracovní dny v době od 10.00 do 17.00 hodin, v sobotu od 9.00 do 12.00 hodin na telefonním čísle +420 377 457 146 nebo +420 774 327 139

c) e-mailem na adrese info@happymodel.cz

Objednávka musí obsahovat následující údaje:

1) Jméno a příjmení

2) Úplnou adresu dodání včetně PSČ

3) Označení zboží – výrobce, katalogové číslo (kde není katalogové číslo, tak název zboží)

4) Modelovou velikost

5) Způsob doručení zboží (Česká pošta, PPL- nutné i telefonní číslo, osobní odběr, jiný…)

6) Způsob platby

7) Další kontaktní údaje

Je-li u konkrétního zboží uvedena nulová cena, není dodavatelem ještě stanovena, nebo je toto zboží nedostupné. Jeho cena je pak předmětem dohody mezi dodavatelem a kupujícím.

Prodávající si vyhrazuje právo v určitých případech nechat potvrdit objednávku. V případě odmítnutí kupujícím je tato považována za neplatnou.


2. Bezpečnost a ochrana informací

Prohlašujeme, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s Vámi a našich marketingových akcí. Žádné z poskytnutých osobních údajů nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s těmito výjimkami:

1. Situace, související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména, čísla účtu a adresy dodání), či speciálních marketingových akcích.

2. Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky na Heuréce, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

Při nakládání s vašimi osobními údaji postupujeme tak, abyste neutrpěli újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbáme na ochranu před neoprávněným zasahováním do Vašeho soukromého a osobního života. Veškeré osobní údaje, které jsou Vámi dobrovolně poskytnuty za účelem splnění objednávky nebo našich marketingových akcí, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Uzavřením kupní nám dáváte svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu smlouvy a využití pro naše marketingové účely a to až do doby písemného vyjádření Kupujícího o nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu Happy Model s.r.o, Bolevecká 15, 301 00 PLZEŇ. Za písemné vyjádření se v tomto případě považuje i forma elektronická, zaslaná na e-mailovou adresu info@happymodel.cz.

Uzavřením kupní smlouvy a souhlasem s Obchodními podmínkami berete na vědomí, že své osobní údaje nám sdělené pro marketingové účely, poskytujete dobrovolně. Souhlas se zpracováním osobních údajů, udělený firmě Happy Model s.r.o. pro marketingové účely je platný po dobu 7 let, nejpozději však do odvolání souhlasu Vámi. Z odběru obchodních sdělení se můžete snadno odhlásit tím, že si upravíte nastavení svého uživatelského profilu nebo nás kontaktujete prostřednictvím e-mailové adresy info@happymodel.cz.

Pokud si vytvoříte více uživatelských profilů, v rámci kterých uvedete stejné kontaktní údaje, nelze z technických důvodů provést odhlášení z odběru obchodních sdělení pro všechny uživatelské profily na základě automatizovaných procesů. V takovém případě je k odhlášení se z odběru obchodních sdělení pro všechny uživatelské profily třeba, abyste nás kontaktovali telefonicky na telefonních číslech 377457146, 774327139 nebo prostřednictvím e-mailové adresy info@happymodel.cz.

Podmínky zpracování osobních údajů a specifikace konkrétních osobních údajů, s jejichž zpracováváním tímto vyslovujete souhlas, jsou obsaženy zde.

V rámci vyřízení reklamace budeme vyžadovat následující údaje: jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, e-mail a podpis. Veškeré takto získané osobní údaje jsou zpracovávány výhradně za účelem nezbytným pro vyřízení reklamace a v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění.

Na svých webových stránkách shromažďujeme soubory cookies, což jsou malé datové soubory, díky kterým si navštívené webové stránky pamatují úkony a nastavení jednotlivých uživatelů, které na nich provedli, takže se tyto údaje nemusí zadávat opakovaně. Soubory cookies se ukládají do jednotlivých počítačů pomocí webového prohlížeče. Cookies nepředstavují nebezpečí, neslouží k získávání jakýchkoli citlivých osobních údajů, mají však význam pro ochranu soukromí. Cookies nepoužíváme pro zjištění totožnosti uživatelů webových stránek ani ke zneužití přihlašovacích údajů. Jinou skupinu představují cookies třetích stran (např. Google Analytics pro analýzu návštěvnosti dané konkrétní webové stránky). Vy jako uživatelé máte možnost používání cookies odmítnout. Pokud bude mít Váš prohlížeč použití cookies povoleno, budeme vycházet z toho, že souhlasíte s využíváním standardních cookies ze strany našich webů.

Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Zákona o ochraně osobních údajů máte právo vzít souhlas kdykoliv zpět, požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme, požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování, požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, v případě pochybností o zákonném zpracování osobních údajů podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.


3. Způsob doručení

 Zboží lze vyzvednout následujícími způsoby:

a) Osobně v jedné z našich prodejen. Provozní doba poboček je uvedena v záložce Kontakty.

b) Prostřednictvím České pošty v rámci ČR. K ceně zboží bude připočteno poštovné a balné ve výši 150,- Kč plus 40,-Kč doběrečné, pokud zvolíte způsob placení dobírkou. Při nákupu zboží nad 2500,- Kč se tento poplatek neúčtuje.

c) Prostřednictvím zásilkové služby PPL v rámci ČR. Při tomto způsobu vyžadujeme i telefonní kontakt, aby Vás mohl kurýr kontaktovat v případě, že Vás nezastihne na udané adrese. K ceně zboží bude připočteno poštovné a balné ve výši 150,- Kč plus 40,-Kč při způsobu platby na dobírku. Při nákupu zboží nad 2500,- Kč se tento poplatek neúčtuje.

d) Zásilky do zahraničí mimo Slovensko a Německo jsou posílány Českou poštou. K ceně zboží bude připočteno poštovné dle platných tarifů České pošty.

e) Zásilky na Slovensko a do Německa jsou posílány zásilkovou službou PPL. K ceně zboží bude připočteno poštovné ve výši 290,-Kč.

f) K ceně zásilek mimo země EU bude připočítán poplatek za celní služby.

Kupující se stává vlastníkem zboží v okamžiku zaplacení plné ceny zboží. Cena zboží se považuje za zaplacenou momentem předání příslušné částky ve výši kupní ceny prodávajícímu, případně předání příslušné částky ve výši kupní ceny České poště, případně připsáním příslušné částky ve výši kupní ceny na účet prodávajícího.


4. Placení zboží

 Zboží lze platit následujícími způsoby:

a) dobírkou – peníze jsou předány při převzetí přepravci (pouze tuzemsko a Slovensko)

b) předplatbou – peníze jsou poukázány na bankovní účet prodávajícího, zboží je distribuováno v okamžiku připsání celé částky na účet. Pro platby v korunách máme zřízen účet u ČSOB, pro zákazníky platící v Eurech je k dispozici účet u Volksbank Raiffeisenbank Nordoberpfalz eG v Německu.

c) hotově při převzetí v prodejně

Zasílání do zahraničí je prováděno výhradně předplatbou. K ceně zboží je připočítáno poštovné dle bodu 3. Obchodních podmínek.


5. Věrnostní slevy

Systém počítá obrat za uplynulý rok, tj. posledních 365 dní.

Obrat odObrat doSleva (%)
0,00 Kč9.999,99 Kč0
10.000,00 Kč19.999,00 Kč2
20.000,00 Kč29.999,00 Kč4
30.000,00 Kč49.999,00 Kč6
50.000,00 Kč199.999,00 Kč8
200.000,00 Kč 10

Věrnostní systém se řídí následujícími pravidly:

  • Sleva se počítá až od druhého nákupu.
  • Výše slevy se vztahuje vždy k jedné registrované osobě, nelze jí přenášet ani slučovat s osobou jinou – proto nesmíte vaše přihlašovací údaje v žádném případě zapomenout! Případný nákup, uskutečněný jako neregistrovaná osoba, nelze zpětně zahrnout do výpočtu vašeho obratu. Registraci můžete provést zde.
  • Po přihlášení do e-shopu Happy Model se v pravém horním rohu obrazovky objeví aktuální výše vaší slevy. Tato sleva je vám odečtena v rekapitulaci objednávky před jejím odesláním.
  • Slevu lze uplatnit i při nákupu na kterékoliv naší pobočce. Aby Váš nákup mohl být zahrnut do obratu pro výpočet slev, ještě před zaplacením oznamte Vaše jméno prodávajícímu.
  • Do Vašeho obratu se započítávají všechny Vaše realizované a zaplacené nákupy, uskutečněné u naší firmy za rozhodné období – tedy jak nákupy uskutečněné přes E-shop bez ohledu na způsob odběru, tak i nákupy na kterékoliv pobočce.
  • Slevy jsou aktualizovány jedenkrát denně, takže Váš poslední uskutečněný nákup se projeví na výpočtu slevy do 24 hodin po jeho realizaci.
  • Zákaznická sleva je přiznána na všechno zboží kromě akčního, které je v našem internetovém obchodu označeno symbolem „SLEVA“. Hodnota tohoto zboží se však započítává do celkového obratu kupujícího.
  • Všechny dosavadní slevy jsou neplatné.
  • Na slevy nevzniká žádný právní nárok.


6. Částečné dodání

 Při objednání více položek zboží se může stát, že nebudeme schopni dodat veškeré objednané zboží v jednom termínu. V takovém případě budete dotázáni, zda si přejete dodávku rozdělit do více částí. Poštovné budete platit pouze jednou. Dodavatel si vyhrazuje právo dodat částečně a nebo nedodat zboží v závislosti na jeho okamžitém skladovém množství a dostupnosti u dodavatele.


7. Odstoupení od kupní smlouvy

7.1. Právo odstoupit od smlouvy

  • Máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.
  • Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat Happy Model s.r.o., Bolevecká 15, 301 00 PLZEŇ, telefonní číslo 377 457 146, e-mail info@happymodel.cz formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxu nebo e-mailu). Můžete použít formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.
  • Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat sdělení o uplatnění práva odstoupit od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

7.2. Důsledky odstoupení od smlouvy

  • Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení platby doporučujeme uvést číslo účtu, není to však v žádném případně podmínka. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. S vrácením platby můžeme počkat do té doby, než vrácené zboží obdržíme nebo než prokážete, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.
  • Další důsledky:
    • Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese Happy Model s.r.o., Nade Mží 2, 301 00 PLZEŇ. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
    • Ponesete přímé náklady spojené s navrácením zboží
    • Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

8. Reklamace, záruka, odpovědnost za vady

 Tento reklamační řád je okamžikem uzavření kupní smlouvy (okamžikem přijetí objednávky) závazný pro prodávajícího i kupujícího a obě strany se zavazují jím řídit. Záruka se vztahuje na bezvadnou funkci výrobku při správném používání zboží a na vady vzniklé prokazatelnou vinou výrobce. Záruka se nevztahuje na díly, podléhající přirozenému opotřebení a závady vzniklé dopravou, nevhodným skladováním či nešetrným nebo neodborným zacházením. Záruka z případných vad na zboží může být uplatněna výhradně po dobu záruční doby. Záruční doba trvá 24 měsíců (není-li výslovně sjednáno jinak) a počíná dnem zaplacení či převzetí zboží, podle toho, která skutečnost nastane dříve. V případě, že má zboží v záruční době prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží, má kupující nárok na výměnu zboží za zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu. V ostatním má kupující nárok na opravu či doplnění.

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen “rozpor s kupní smlouvou”), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí zboží, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Reklamaci na námi dodané zboží lze uplatnit na kterékoliv naší pobočce.

Veškeré zboží je před odesláním k zákazníkovi zkontrolováno a přezkoušeno. Dodavatel nenese zodpovědnost za škody vzniklé při přepravě zákazníkovi. Zboží si proto prosíme překontrolujte při jeho převzetí. Je-li poškozené, nepřebírejte ho. Zboží je pojištěné a vzniklou škodu hradí přepravce.

9. Mimosoudní řešení sporů

 Případné spory mezi Happy Model s.r.o. a kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Dříve než bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme Kupujícímu nejdříve využít kontakt na Happy Model s.r.o. pro vyřešení nastalé situace.


10. Kontaktní údaje

Provozovatelem tohoto internetového obchodu je Happy Model s.r.o., IČO 26371014 , Bolevecká 15, 30100 PLZEŇ, e-mail: info@happymodel.cz.